12 martie 2012

Doi...



Eu nu te cunosc de azi, și nici nu te-am cunoscut ieri,dar inima mea are impresia că te cunoaște de o viață.
Nu, nu m-am indragostit de ochii tăi cind te-am văzut prima dată, nu m-am văzut în rochie albă lîngă tine și nu mi-am închipuit că o să cazi pradă puterii mele de seducție. Am găsit în ochii tăi liniște și adevăr și m-am văzut alături de tine un altfel de femeie care și-a închipuit că o să cadă pradă propriei sale înțelepciuni.
Astăzi m-am jucat cu cifrele și am ales o cifră pentru noi – cifra ,,doi’’.  O cifră simplă, poate una din cele mai simple din lumea cifrelor, oamenii o asociază cu reușita rea a elevilor, alții cu împerecherea , dar eu, eu o asociez cu tine și cu tot ceea ce reprezinți pentru mine.
Hai să ne jucăm cu cifrele...să transformăm o lume de poezie într-un calcul matematic. Deși ce contează cifrele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu