13 martie 2012

Visul unei nopți de primăvară…


 Priveam azi Chișinăul pe fereastra transportului care alerga prin orașul plin de lumina soarelui primăvaratic care a zîmbit orășenilor si le-a dat speranța că degrabă vine primăvara adevărată.
Vestea că degrabă se va încălzi, a pus toate fetele din oraș pe gînduri – au destul rochițe pentru primăvara aceasta, au bijuteria potrivită pentru bluza ceea roz... J Fiecare își chinuie gîndurile ce să îmbrace, ce să își prindă ș.a.m.d, dar eu, eu, privind pe geamul la maxi- taxi am început a gîndi un vis de primăvară.

Visam că e duminică și soarele acesta își face apariția pe străzile Chișinăului, străbate perdeaua  camerei mele și îmi mîngîie pleoapele și eu mă trezesc zîmbind, căci mă gîndesc la tine. Mă duc repede să îmi fac un ceai ca în același timp să fac o baie. După ce servesc agale ceaiul, alerg să îmi spăl ochișorii, ca să petrec dupa asta o oră în fața oglinzii. Petrec mult mai puțin timp în fața dulapului pentru că știu la sigur ce rochiță o să îmbrac.
Mmm, îmbrac cea  mai sexy lengerie...deși știu că nu o sa mi-o admire nimeni, dar așa e natura femeilor – cred că dacă au îmbrăcat lengerie frumoasă atunci și rochița va sta mai bine. Îmi prind cerceii negri și lănțișorul. Negru e una din culorile apropiate sufletului meu – clasic și se combină perfect cu orice.

Iau flaconul de parfum și cu un gest fin dau aromă celor mai fierbinți locuri ale unei femei (lângă urechiușă și pe la încheietura mâinii) ca să dau mirosului o viață mai lungă.

Îmbrac rochița încă caldă de sub bagheta fierului de călcat, o privire seducătoare în oglindă și sunt gata să aranjez fularul bej. Îmbrac impermeabilul, încalț cizmulițele și iau gentuța.  Azi o să cobor toate 10 etaje pe jos, să înțeleagă toți vecinii că a venit primăvara.

Jos mă aștepți tu...nu esti nervos, pentru că eu sunt mereu punctuală, ești nerăbdător să mă vezi... Mă săruți (dar momentele astea prefer să rămina intime), deci – mă apuci de mînuță și mergem la plimbare.
Tot Chișinăul, toată primăvara decade....tu vezi doar albastrul ochilor mei și eu mă pierd în ochii tăi...Ochi căprui sau verzi? Eu mereu îî văd căprui și în buletin asta scrie – așa spune țara!!! J Deși au o culoare deosebită, pentru că la alți băieți îmi par fără culoare, iar ai tăi – ai tăi sunt plini de primăvară.
Nu știu unde mă duci, de fapt nici nu sunt curioasă – principalul că ne plimbăm și că mă ții de mînuță.


***
,,La Fidesco,vă rog’’, răsună o voce în maxi-taxi.Ce scurt a fost visul, scurt ca drumul spre ASEM. Dar primăvara are magia ei și cine știe poate visul meu va deveni realitate.

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu