22 februarie 2012

Publicitate gratis - Pizza Mania

   Mergeam ieri spre stație după ore la ASEM și am observat edificiul proaspăt  deschis a localului PizzaMania.  Desigur că asta m-a intrigat și mi-am planificat să merg cu prima ocazie. Nu credeam că ocazia va fi așa de rapidă.
   Astăzi am convenit cu un prieten să ne vedem și am ales locația dată, era din pură curiozitate, deși eram ferm convinsă că e doar un local, e doar niște mîncare și niște personal și nu o să primesc nimic în afară de satisfacerea curiozității. Dar am greșit profund...
    Când am intrat am fost impresionată de atmosfera placută care predomina acolo, de amabilitatea personalului care m-a și convins că acesta va fi localul meu de suflet pe viitor la care voi opta să merg și nu la Andy’s.
     Am mers la etajul doi, și am ales o masă aproape de fereastră unde puteam admira toată sala. Atmosfera italiană, decorul bej, picturi murale reprezentând stradele din Italia, muzică italiană- totul într-un stil perfect.
    M-a surprins meniu – prețuri rezonabile, varietate mare de pizza, meniu separat de coctailuri.    Pizza deși se pregătește pe aluat subțire, era într-adevăr pizza pregătită, dar nu înhețată ca în unele localuri.
    În fine, a fost extraordinar și vă recomand să mergeți!!!!!!!!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu