13 februarie 2012

Declarație de 14 februarie

    Dacă iubirea mea ar fi lingă mine, în primul rind aș stringe-o în brațe și i-aș spune cît de mult mi-a fost dor.  I-aș zîmbi dulce, așa cum poate zîmbi un om îndrăgostit și l-aș sorbi cu privirea.
    I-aș da voie să imi spună toate trăirile sale și eu i le-aș spune pe ale mele; am vorbi ore întregi ca niște coțofene gălăgioase. După care mi-aș așeza capul pe pieptul lui de unde voi auzi insistent sunetul inimii lui.
    I-aș spune cuvintele dulci pe care i le zic deseori, cuvinte de alint care nu întotdeauna îi place să le audă. Ne-am spune reciproc cele două cuvinte…sau nu le-am spune…care e rostul dacă nu avem nevoie de cuvinte ca să ne completeze existența.
   L-aș privi în ochi de milioane de ori, ca să privesc în ei dragostea noastra fir cu fir, iar după asta i-aș culca capul pe picioarele mele și i-aș mingia timplele, aș trece cu mina prin firele lui de păr.

    Am fi geloși amîndoi, nebuni de geloși unul pe altul.
    Am ieși afară să ne batem cu zăpadă și ne-am juca ca doi copii scăpați din mina mamelor. Am desena inimioare pe zăpadă și am face îngerași pe zăpada rece.  I-aș încălzi mîinile reci și l-aș certa că nu a îmbracat mănușile.
 Dar cred că cel mai important lucru - i-aș spune cît de liniștită mă simt lingă el, cît de important este el pentru mine….
                                                                       ***
   Le doresc la toată lumea să aibă parte de dragoste mereu, nu doar de 14 februarie. Iubiți, asta e uneori un dar de la Dumnezeu!!!
  

2 comentarii:

  1. Lucica..... cat de frumoasa ti-e povestea! Asa ceva poate scrie numai un om care intradevar simte si traieste asta!

    RăspundețiȘtergere