18 ianuarie 2012

Impresiune de la Euroviziune

   83 de piese…ceva din domeniul prostiei si a fantasticului,. Vreau sa le audiez pe toate sa vad cultura noastra – a moldovenilor.

  Incep de la urma si cunosc artisti de toata clasa…ma amuza extreme stilurile acestea si regret, dar nu imi place nici unul. Tudor Vlad e de-a dreptul…comic J
     Nu mai enumer toate vedetele pina la Olia Tira & Sun Stroke Project, a caror melodie incepe sa imi placa…poate din motiv ca fac o promovare mai intense. Adrian Ursu e o voce buna, dar melodia…nu e super tare.
 Sasha Bognibov e jalnic si inca ca sa distruga tot ce e mai frumos, s-a inregistrat cu 2 piese…una nu era destul…
Pasha Parfeni ….asa o piesa, cu efecte nu tare si imi pare ca asa e ceva moldovenesc cintat in engleza…
Paralela 47….paralel daca nu se intelege nimic…
Nelly Ciobanu –o melodie de exceptie, o voce pe cinste.
MC Mike & Human Placeparca sunt de la gradinita....
Mariana Mihaila – femeia asta nu intelege ca are o pronuntie aiurea in engleza, ca nu o vrea nimeni....
Leria...am impresia ca cinta Trance...
Katalina Rusu –e o fata tare fitoasa si ii pare ca a apucat pe Dumnezeu de picioare, dar...necautind la asta fata are cintece de Eurovision –energizante, interesante si voce are..deci...
Irina Remesh made in Soroca, e o buna promovare pentru ea si are  o voce buna. Bravo ca s-a inscris, chiar stie a cinta si poate sa ajunga departe...e generatia Michelle.
Inaya....gen Inna...gen nu am voce...
Geta Burlacu nu s-a lasat mai jos de Katalina Rusu , trei piese pe care eu, personal cind le aud ma irita...miorlaiala asta pe care o pune in cintece e ceva....offf, nu vreau sa comentez.
Georgeta Voinovan ...o piesa superba, sa fie si o traducere in engleza – e super tare!!!
Doinita Gherman ..bunisor ....
Denzz – ujas....
Cristyanna ... o piesa ieftina...de nimic...ca si interpreta...
Cristy Rouge – are o voce buna, dar piesa e pentru iubitul ei, nu pentru Eurovision.
Ciprian Racila – fratele lui Tudor Vlad...eu mor de ras J
Celelate piese sau nu mi-au trezi interes, sau sunt acceptabile....sau nu am observat prostia din ele sau sarmul lor. Bravo celor curajosi care au facut un debut, pacat de vocile frumoase care nu au gasit piesa potrivita...sa cistige cel mai bun...desi am impresia ca se creaza situatia ca cu Presedintele.
Din toate relele propuse...eu as alege Olia Tira & Sun Stroke Project.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu