30 decembrie 2011

Trecerea anilor...

    Suntem la rascruce de ani…Trece anul 2011, anul care a adus schimbari in viata mea, anul care mi-a luat ce aveam mai scump si mi-a dat ce este mai important.

    De fapt, anul 2011 e anul schimbarilor pentru mine.  Am schimbat ceea ce nu credeam sa schimb vreodata, am renuntat la ceea ce nu credeam ca o sa renunt vreodata.
    Cel mai important lucru este ca am luat diploma de licenta, ceea ce ma face deja mare si responsabila, desi diploma m-a aruncat in marea de locuri de munca inexistente si mi-a dat posibilitatea sa aleg cariera sau banii..si eu am ales cariera.
    In anul 2011 am realizat cel mai mare vis al meu – am vizitat Franta. Vis care parea irealizabil la un moment dat, dar anul 2011 mi-a dat posibilitatea sa cred ca exista si Mos Craciun, si Mos Nicolaie, si toti eroii din povesti care implinesc dorinte.
   Un lucru rau in 2011 – am invatat sa fiu inteleapta…sau perfida.  De cite ori ma dureau faptele oamenilor apropiati i-am iertat cu zimbet pe buze si am mers mai departe.  Am invatat sa uit drumuri si sa uit oameni, oameni care nu merita respectul meu sau prietenia mea.
   Am gasit linistea anume in acest 2011, un an nu foarte deosebit, dar destul de important.
   Ce as vrea in 2012 – mai multi oameni reali, mai multe zimbete si o noua diploma.

   Si numaidecit – La multi ani tuturor!!! Sa aveti parte de un An nou fericit sis a stiti ca oricit nu m-as schimba exista oameni care-mi sunt dragi sufletului si pe care ii voi iubi mereu!!!!
  Trece anul 2011, anul care a adus schimbari in viata mea, anul care mi-a luat ce aveam mai scump si mi-a dat ce este mai important…..
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu