24 decembrie 2011

Craciunul pe stil nou...

   E 25 decembrie...Tot internetul freamata de mesaje de felicitare de Craciun, am trimis si eu sms-uri pentru ca nu cunosc cum sarbatoreste lumea.

  E 25 decembrie, dar eu...eu nu sarbatoresc. :( Desi azi aveam un gust de o masa de sarbatoare, pe care sa o aranjez singura; de un brad cu multe luminite si de oamenii dragi alaturi. Ca de fapt, ce este Craciunul? E sarbatoarea ceea interesanta cind totul devine magie, oamenii devin mai buni si totul e liniste si perfect. Esti aproape de familie si simti si mai intens copilaria pe care ai avut-o. Si azi toata ziua am stat in dor, dor  de mama care a facut  rezerve de dulciuri pentru fetele ei dragi; dor de tata care se bucura sa ne vada mereu alaturi si vesele; de catelusa Maia care...(nu mai intelege ea ce e Craciunul), dar se bucura ca primeste o atentie in plus si niste mincare de la masa de sarbatoare.
   E 25 decembrie si chiar imi place sa felicit lumea, desi majoritatea sarbatoresc pe 7 ianuarie. Si de fapt, cine stie Mos Craciun ce zi are in calendar ca sa vina pe la noi. Nu conteaza cind sarbatoresti Craciunul, e important sa nu faci din Craciun un teatru... Craciunul e acasa, linga cei care te asteapta si te inteleg. Mi se face foarte trist cind cineva zice ca nu are cum sa petreaca Craciunul, in acel moment as vrea sa ii arat ce e de fapt Craciunul.
  E 25 decembrie...Craciun Fericit mama si tata!!! Craciun Fericit acelor caror nu le pot fi aproape in aceasta zi!!! Craciun Fericit celor cu care interactionez in fiecare zi!! Craciu Fericit la toata lumea!!!!
Andra - vis de iarna

2 comentarii: