20 septembrie 2011

Măști...

  
Măști..fiecare din noi poartă câteva, pentru că e imposibil să ne arătăm fața adevarată în unele momente.  Măști….cu cîtă măiestrie joacă unii rol de prieteni, de iubiți, de colegi…uneori chiar aș aplauda pentru spectacol, dar…îmi amintesc că și eu joc uneori teatru.
Joc  teatru și nu las să se vadă suferința și lacrimile mele,  dragostea mea neinfinită…nu las să se vadă femeia slabă din spatele ochilor albaștri. Rolul meu preferat pentru celelate măști – bună, iertătoare, săritoare la nevoie, fericită și împlinită. Sunt eroina căreia îi reușește totul doar cu un zîmbet și cuvinte spuse la timp, nu e important dacă o suni, dacă îți amintești de ea…oricum ea te păstrează în lista de cei mai buni prieteni și va sări în ajutor atunci cînd va fi nevoie.
Ajunge acasă de obicei, noaptea…după lecții lungi, serale, dă jos  masca fetei exemplare care e suprasaturată să dea atît și să nu primească nimic, care ajunge seara tristă pînă la masa calculatorului său, toată ziua muncește pentru a obține ceea ce alții cred că ea obține cu un zîmbet. Ajunge acasă și închide telefonul…nu din motiv că se culcă, din motiv că toată ziua o sună oameni care mereu au nevoie de ajutor, de susținere, care sunt nefericiți…oameni care niciodată nu o întreabă cum se simte, sau cum e viața ei.
Măști…de ce e nevoie de ele? De ce trebuie să jucăm un rol după care să schimbăm piesa, teatrul. M-am săturat de măști, vreau oameni reali, oameni care să mă facă să renunț la ale mele, oameni care să imi scoată masca și să imi admire ochii. Ei  nu înțeleg,  că dincolo de mască este un om, un suflet…care în fiecare zi și noapte se gîndește la ei, îi iubește indiferent de tot, le duce dorul, își face griji…
Cel mai mult mă tem că într-o zi masca să nu se lipească de față și să refuze să revină la forma inițială, să refuze să mai asculte acele cuvinte, aceleași promisiuni, aceleași vorbe deșarte….
Măcar mă bucură că nu am folosit niciodată măști pentru a profita de cineva sau obține ceva.
Măști…cît aș vrea să vă văd fără rolul meu în viața voastră…dar știu că veți găsi repede un înlocuitor…
Măști…..


Un comentariu:

  1. Cita dreptate in aceste cuvinte ,pot sa spun la fel si de mine ca nu odata am folosit o masca sau alta in dependenta de situatie

    RăspundețiȘtergere