13 septembrie 2011

Dacă...

   Dacă m-ai întreba  vreodată cît de mult te iubesc...cred că nu ți-aș răspunde, pentru că știu că nu ai înțelege dragostea mea, nu ai înțelege cum pot să afirm că te iubesc  fără să îmi pierd capul, fără să cerșesc dragostea și atenția ta.
    Dacă într-o zi ai să pleci, eu nu voi bea un flacon de pastile ca să mor în lipsa ta; dacă într-o zi ai să pleci , voi accepta decizia ta și voi rămîne să plutesc pe cursul propriei vieți. Nu te voi șterge de pe siteurile de socializare, nu voi privi la pozele tale la miez de noapte, nu voi mai plinge de dorul tău.
   Dacă într-o zi voi adormi lîngă un alt bărbat care s-ar părea că e destinul și soarta mea, nu am să îi spun niciodată că te-am iubit pe tine, înainte de a pune capul pe pieptul lui, mă voi gîndi cinci minute la tine. Cum ai adormit, dacă a fost cineva care să îți spună noapte bună, dacă ești bine....
  Dacă într-o zi voi face nuntă cu acel bărbat și voi fi mireasa lui, atunci cînd îmi va îmbraca inelul mă voi gîndi patru minute la tine, dacă ti-ar place cum arăt în acel moment și de ce nu ești tu cel care mă ține de mînă....
   Dacă într-o zi am să nasc un copil și soțul meu îl va ține prima data pe mîini, am să îi privesc și am să ma gindesc la tine trei minute, de ce nu ești tu acolo...
   Dacă într-o zi copilul meu va merge la școală, și eu îl voi susține în prima lui zi de școala, am să mă gindesc la tine două minute, de ce i-am pus numele tău, de ce nu vezi ce copil frumos am educat.....
     Dacă într-o zi am să te întîlnesc în stradă și ochii noștri vor găsi amintirile comune, deși am să vreau să te strîng în brațe, deși  voi vrea să te sărut, am să îți zîmbesc ca unui om pe care il cunosc și voi trece indiferent pe alături. Știu că inima mea se va sfîșia în acel moment, știu că mii de lacrimi îmi vor străbate ochii, știu cît o să mă doara și am să ma gîndesc la tine o minută, de ce nu m-ai strigat din urmă, de ce nu te-am strigat și eu....
    Dacă într-o zi vei hotărî să te întorci și să ma strîngi la piept, să știi că te voi aștepta o viață. Chiar dacă vei face asta la momentul potrivit sau nepotrivit, sau prea devreme sau mai tîrziu....iar dacă totuși fiind pe patul morții și realizînd că tu nu vei mai veni, voi închide ochii și mă voi gîndi o veșnicie la tine, cît de mult te-am iubit....chiar dacă nu ai înțelege niciodată....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu