3 august 2011

Contrast

Alungă-mă ,
ca să pot pleca acolo -
unde aș cădea în brațele tale.
Fii indiferent,
ca să pot intelege cît de mult mă iubești.
Privește-mă cu ura,
ca să pot citi in ochii tăi dragostea ta pentru mine.
Șterge-mă din memorie,
ca să mă porți mereu în sufletul și inima ta.
Nu-mi mai vorbi,
ca să aud cum vorbesc simțurile tale.
Pierde-mă,
ca să mă regasești pentru totdeauna.
Lovește-mă,
ca să pot simti mîngierea mîinilor tale.
Vobește-mă de rău,
ca să găsești un motiv să vorbești despre mine.
Urăște-mă….
 
Iubește-mă…
Ca să găsești un motiv să vorbești despre mine –
Vobește-mă de rău.
Ca să pot simti mîngierea mîinilor tale –
Lovește-mă.
Ca să mă regasești pentru totdeauna –
Pierde-mă.
Ca să aud cum vorbesc simțurile tale –
Nu-mi mai vorbi.
Ca să mă porți mereu în sufletul și inima ta –
Șterge-mă din memorie.
Ca să pot citi in ochii tăi dragostea ta pentru mine –
Privește-mă cu ura.
Ca să pot intelege cît de mult mă iubești –
Fii indiferent.
Ca să pot pleca acolo -
unde aș cădea în brațele tale –
Alungă-mă….

Dacă asta îți spune inima ta...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu