1 august 2012

Credința noastra....


În fiecare zi mă uit în oglindă –am mereu grijă dacă arăt bine, dacă părul este aranjat, dacă machiajul e correct și adecvat …dar niciodată nu am grijă cum arată sufletul meu – cât de curat și pur este, câte rugăciuni și de câte ginduri bune am nevoie ca sufletul meu să arate la fel de frumos ca și fizicul.
       Credința face un om mai frumos. Oamenii care cred în ceva, în cineva au aptitudinea de a lupta mai ușor cu problemele vieții. Când crezi în Dumnezeu, nu te mai simți așa singur și fiecare dezamăgire ai impresia că e o încercare, o etapă de a fi depășită.
                Nu sunt obsedată de credință, nu sunt un credincios perfect și nu urmez toate povețele din Biblie. Credința mea o simt cu sufletul, cu mintea și gîndurile că undeva cineva veghează existența mea, că fiind în biserică pot mărturisi păcatele și pot fi iertată.
                Când am văzut  în muzeul Louvre o cruce, m-am simțit atât în siguranță, atît de acasă… căci credința ne însoțește oriunde nu am merge. Nu trebuie să ne dezămăgim în Dumnezeu, atunci când ne oferă ceea ce ne dorim noi pentru că au fost momente cînd și noi nu i-am oferit lui Dumnezeu ceea ce si-a dorit el – sa fim mai buni, sa iertam….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu