9 iunie 2012

Pesimismul leoaicei...


            Toți cei care mă cunosc mai de-aproape vor spune mereu de mine – puternică, veselă, săritoare la nevoie, dar ...extrem de pesimistă.
            Dacă sincer nu știu de unde s-a luat pesimisnul acesta la mine, dar este o carte de joc cu care sau câștig, sau pierd în viață. Dacă îmi închipui că totuș va fi rău mă pregătesc moral de acest lucru și il pot depăși mai ușor, dacă totul e bine atunci satisfacția este destul de mare.
            Mă bucur că am oameni dragi alături care cred în mine, care sunt ferm convinși că totul la mine va fi bine, chiar dacă sunt momente în care am ghinion, acești oameni au convingerea  că voi depăși aceste momente ca multe altele pe care le-am depășit în trecut. Toată lumea mă crede o luptătoare...posibil și sunt... Am luptat mereu  cu viața, am luptat cu indiferența oamenilor – am vrut să demonstrez mereu tuturor că în viața asta există și lucruri care nu se fac pentru bani sau pentru o poziție în societate. Îmi place să fac oamenii fericiți, deși nu cunosc formulele la fiecare, dar încerc să fac doar ceea ce îmi stă în puteri.
            Vreau să le mulțumesc celor 20 și ceva oameni de pe Facebook care s-au bucurat că am luat 10 la examenul de stat la care aveam atitea emoții (deși era al treilea susținut în viața mea), alături de ei alți 20 de pe Odnoklassniki și celor mai apropiați oameni care au găsit timp și resurse să mă susțină personal sau măcar să mă sune. Nu înțeleg de ce oamenii erau fermi convinși că o sa iau zece, de ce mereu cred că la mine o să fie tot bine ? Posibil în anumite momente mă tem să îi dezamăgesc și fac tot posibilul și imposibilul să nu se întîmple asta.
            Da, sunt pesimistă și mă bucur că sunt oameni care mă iubesc cu acest defect, care nu se satură să îmi repete că totul va trece. Sper că voi găsi un bărbat care să mă accepte și să mă iubească cu acest defect, care nu se va plictisi să îmi repete că totul va fi bine, care va găsi cuvinte și gesturi să mă facă mai optimistă.
            Pesimismul meu e doar o fază trecătoare, oricum cred că viața e un lucru frumos și o să aducă momente frumoase tuturor oamenilor care o merită. Extrem de tare îmi place fraza asta din Biblie :
,, Fericiți acei ce plâng, căci aceea se vor bucura.’’
            Deci, iertați-mă oameni dragi de momentele în care văd lumea în culori sumbre și vă mulțumesc că îmi sunteți alături indiferent de situații. Sunt optimistă să cred că am cunoscut cei mai deosebiți oameni și la fel vor fi cei ce o să îi cunosc în viitor.
http://www.youtube.com/watch?v=H5ArpRWcGe0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu