26 iunie 2012

Fiecare om e o istorie..


            Ascultam azi piesa ’’5000 Letters’’  a lui Alexander Rybak și mă gindeam că fiecare om e o istorie, fiecare om are ceva pe suflet – o viziune aparte a vieții care îi contruiește o poveste aparte.          
           Azi mă gândeam că îmi place să ascult oamenii, fără un interes anume… îmi place să le ofer urechi și ochi blânzi când aceștea au ceva să spună, când trec de bariera de neîncredere și sunt gata să imi spună totul sau mai mult decât i-ar cuveni unui străin. Eu nu judec acești oameni, nu îi opresc din spovedania lor…căci înțeleg cât de mult are nevoie cineva să își descarce sufletul și cât e de greu să găsești un om care să te asculte și să te înțeleagă.            
          Toți oamenii – mai răi sau mai buni, păstrează trăirile lor ascunse de ochii și urechile lumii. Când le aud istoriile de viață îi înțeleg că sunt oameni, că îi doare…chiar dacă uneori greșesc.
            Nu le cer nimic oamenilor pentru ‘’ședințele de suflet’’ pe care le ofer, pentru că din experiența lor am numai de învățat. Desigur, că sunt persoane care mă găsesc doar atunci cînd sufletul le plânge și uită de mine când viața devine mai bună, dar eu nu port ură pe ei. Le știu fiecare colțișor de suflet, fiecare dezamăgire și nu am decât timp să le ofer, timp să înțeleagă unde au greșit și cum să se corecteze.
            Posibil sunt om bun...cel puțin mulți îmi zic asta. Am o slăbiciune la ochii triști, nu pot rămâne indiferentă și îmi doresc cu toată inima să înveselesc niște ochi inundați de lacrimi și nedreptăți.            Cu părere de rău, nu se găsesc și persoane care ar înțelege când am și eu ochii triști...posibil sunt și eu o istorie, posibil caut și eu niște urechi care să mă asculte fără să mă judece.           
           Fiecare om e o istorie... Vor trece ani și aș dori ca un bărbat frumos să îmi spună istoria vieții sale : ,, Într-o zi m-am îndrăgostit de o fată cu ochi albaștri...și o iubesc și acuma’’. Și omul acela (o istorie pentru mine ) să aibă urechi să asculte toate scenele mele de gelozie, toată avalanșa de cuvinte de dragoste pe care sunt gata să i le spun, și mai important brațe mari și calde în care să mă prindă și să nu îmi dea drumul niciodată.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu